Novo ažuriranje pod nazivom “Staze i priče” (Minecraft 1.20 “Trails and Tales”) nas upoznaje sa novim ljupkim likom koji će uneti malo života i raznolikosti u monotone pustinjske predele. Osim povremenog kaktusa i kotrljajućeg grma, sada možemo naići i na kamile u pustinji i to neće biti fatamorgana. Sa svojim visećim ušima, osim simpatičnog izgleda, kamile će imati i nekoliko zanimljivih karakteristika.
Kamile će se stvarati u pustinjskim biomima, tačnije u pustinjskim selima a možemo ih naći kako šetaju i u susednim biomima ukoliko zalutaju tokom šetnje. Zbog svoje visine se ne mogu stvarati u pećinama i najčešće ćemo ih naći kako sede na pustinjskom pesku čekajući na jahača. Kamile će uglavnom šetati naokolo bez nekog posebnog cilja, izbegavati opasnosti i prepreke i povremeno sesti na nekoliko sekundi da odmore. Kao što i prave kamile mogu jesti kaktus, tako će se i Minecraft kamile hraniti ovom biljkom, ali treba biti pažljiv i ne dozvoliti kamili da naleti na kaktus jer je to može povrediti. Ukoliko dve odrasle kamile nahranimo kaktusom, možemo dobiti bebe kamile, pa tako kaktus konačno dobija dodatnu svrhu.

Pored konja, svinje i lame, kamila je još jedna životinja koju ćemo moći da jašemo. Međutim, kamila je prva životinja koju ćemo moći da jašemo u paru sa još jednim igračem! Kao i u stvarnom svetu – kamile su dovoljno velike da na njima sedi više osoba. Tako će i Minecraft kamila moći da nosi dva igrača – po jednog sa svake strane njene grbe. Savršeno za duga putovanja sa prijateljem.
Dve značajne karakteristike kod kretanja kamila su sprint i juriš. Iako će se generalno kretati sporije od konja, kamile će moći da jurnu unapred (horizontalno) i pređu preko problematičnih jaruga, litica i reka umesto da skaču vertikalno kao što to čine konji. S druge strane, sprint će im omogućiti brzo trčanje na određen vremenski period čime će moći da se izvuku iz nezgodnih situacija i pobegnu od neprijatelja.
Dok smo na kamili, zbog njene visine, neki neprijateljski mobovi neće moći lako da nas dohvate i naude nam, što kamile čini odličnom borbenom konjicom. Ne treba zaboraviti da iako udarci ne mogu nas da povrede, same kamile nisu nepobedive i udarci će im definitivno nauditi, pa svakako treba što pre skloniti se iz nevolje. Takođe, mobovi koji skaču i strele nas verovatno mogu dohvatiti čak i na toj visini, pa ne treba predugo ostajati u mestu i glumiti metu. Kad kažemo odlična borbena konjica, mislimo na to što jedan igrač može upravljati kamilom, dok drugi može uzvraćati udarce. Prilično kul, zar ne?

Da rezimiramo:
- lokacija – pustinjski biom
- razmnožavanje – moguće uz pomoć kaktusa
- pripitomljavanje – verovatno moguće, još uvek nije potvrđeno
- vrsta mobova – kamile će biti prijateljski mobovi
- jahanje – da, i to čak dva igrača istovremeno
- skakanje uvis kao konji – ne, juriš i sprint su specijalnost kamila
- inventar kao na magarcima – ne, nema dodatnog inventara