Minecraft 1.8.1 Pre-release

Ljudi koji rade na razvoju Minecrafta su pažljivo pratili rad verzije 1.8 i napravili malo ažuriranje koje bi trebalo da popravi sve greške i nedostatke koje su im prijavili igrači. Ovo ažuriranje je kompatibilno sa verzijom 1.8, ali iako nije neophodno da pređete na 1.8.1 verziju oni vam predlažu da to uradite kako biste imali svu sigurnost i karakteristike nove, ispravljene verzije.

Neke od grešaka koje su se pojavljivale a koje su ispravljene ovom verzijom:

  • Blokovi koji padaju nemaju animaciju.
  • Nemogućnost udaranja ender zmaja.
  • Položaj igrača se menja kada prolazi kroz nether portal.
  • Predmeti koje drže veštice su premali i pogrešno postavljeni.
  • Nemogućnost postavljanja dugmeta (button) ispod stepenica ili ploča, ili na vrh stepenica i ploča koje su okrenute naopako.
  • Jahač pileta (chicken jockey) se nalazi u piletu a ne na njemu.
  • Nakon razmnožavanja konja, ždrebe izgleda isto kao i odrasli konj.
  • Visokom cveću koje je generisano u prethodnim verzijama je uklonjen drugi blok. Kada se razbije niži blok, ovo visoko cveće je bacalo dva predmeta.
  • Ctrl+Pick na blok je davalo glavu sa izgledom Stiva, a ne sa izgledom igrača.
  • Luk je naopako postavljen kada se drži u ruci.
  • Upotrebom crvenog kamena (redstone) nije moguće produžiti dejstvo napitka za skakanje (Potion of leaping) na 8 minuta.
  • Laser svetionika (beacon) se sporo okretao što je stvaralo „iseckanu“ animaciju.
  • XP kuglice su nakon pojavljivanja nevidljive na jedan sekund.
  • Životinje se ne teleportuju do igrača kada je meta blok vazduha.
  • Zečevi ne prate igrače dok drže zlatnu šargarepu ili maslačak.
  • Bedrock je na lokaciji 0, 0, 0 imao blok drveta u sebi.
  • Wither je mogao da uništi nevidljive prepreke (barrier box).
  • Mobovi witches i zombie pigman koji su prethodno bili seljaci, odnosno svinje, su nakon munje postajali inteligentni iako je u podešavanju namešteno da nemaju inteligenciju (NoAI = 1).
  • Ender zmaj ne poštuje pravilo po kom ne treba da ima inteligenciju (NoAI).
  • Pravilo o ispuštanju predmeta (doMobLoot) ne utiče na ender zmaja.
  • Nežive stvari (čamac, rudarska kolica, ram, slika) ispuštaju predmete iako je u podešavanju podešeno suprotno (doTileDrops = false).
  • Nije moguće napraviti gvozdenog ili snežnog golema uz pomoć lampiona (Jack o’lantern).
  • Postavljanjem i razbijanjem barjaka (banner) u survival režimu igre gubi se svojstvo slaganja (stack). Postavljanjem obojenog barjaka na kaktus daje crni barjak.
  • Mobovi misle da je senzor dnevne svetlosti (daylight sensor) ceo blok a ne pola bloka, i pokusavaju da skoče sa njega.
  • Laser svetionika nestaje kada se gleda naviše u odnosu na svetionik.
  • Žarkamen blokovi (glowstone crystals) nemaju prikaz donje stranice.
  • Otvaranje kovčega na serverima sa modifikacijom dovodi do neprestanog rušenja servera.
  • Dostignuće (achievement) Overpowered ima pogrešnu sličicu.
  • Zaglavlje i podnožje (header & footer) sa listom igrača ostaje prikazano i nakon prelaska na drugi server.
  • Komanda /kill ne ispisuje automatski celo ime igrača pritiskom na tab dugme. Korišćenje tab tastera za automatsko ispisivanje ne funkcioniše kod nekih komandi.
  • /resourcepacks/ folder se ne pravi automatski prilikom prvobitnog pokretanja igre.
  • Nemogućnost povezivanja i igranja u LAN mreži bez internet veze.
  • U zaslugama na kraju igre nisu spomenuti Ryan Holtz (TheMogMiner) i Michael Stoyke (Searge).

Ukoliko i sami primetite neke greške prijavite ih na bugs.mojang.com.

Izvor: Mojang

Podeli objavu

Čitaj još