Minecraft kao nastavni predmet – Švedska

Švedska je verovatno jedno od najboljih mesta za odrastanje deteta. Prvo je uveden sistem školovanja bez ocenjivanja i učionica, zatim su osmišljena i napravljena neverovatna “Monstrum” igrališta, i sada, najbolja ideja ikada – “naterati” 13-godišnjaka da igra Minecraft kao deo nastavnog plana.

Ideja za ovakav poduhvat je nastala kada je švedska vlada organizovala nacionalno školsko takmičenje pod nazivom “Grad budućnosti”, za koji su đaci dobili zadatak da prikažu objekte koje predviđaju da će postojati u budućnosti. To je pokazalo tako veliki uspeh da su nastavnici stokholmske škole “Viktor Rydberg” odlučili da nastave ovo “razmišljanje van kutije” tako što će uvesti Minecraft igru kao deo nastavnog plana za 13-godišnjake.
Prema mišljenju nastavnika, igra koja tera decu da koriste svoju maštu za izgradnju virtuelnih svetova sa električnom mrežom, pumpama za snabdevanje vodom i svim ostalim što bi želeli da vide u budućnosti, omogućava đacima da misle van granica učionice. Oni veruju da će im ovo omogućiti da donose bolje odluke kada odrastu, posebno o stvarima kao što su uticaj njihovih postupaka na životnu sredinu.

Početkom 2013. godine, 180 dečaka i devojčica je učestvovalo u ovom obaveznom zadatku, koji je bio tako veliki hit da je škola planirala da uvede MInecraft kao stalni deo nastavnog plana. Ovo naravno ne bi zamenilo, već dopunilo postojeće predmete, kao što su matematika ili nauka. Nastavnici kažu da čak i roditelji koji su bili uplašeni idejom da deca igraju igrice u školi, sada potpuno podržavaju ovu odluku.

Pitamo se da li bi još neka škola u Evropi ili čak Srbiji uzela u razmatranje ovu ideju, i kako bi roditelji učenika reagovali?

Izvor: DOGO news

Podeli objavu

Čitaj još