Novi detalji iz 1.9 verzije

Šta je to što nas očekuje u novoj “borbenoj verziji” (The Combat update)?

Tekstualno upozorenje koje opisuje zvuk čudovišta i strelicama < > pokazuje smer iz koga zvuk dolazi za igrače koji slabije ili uopšte ne čuju.
Status u gornjem desnom uglu ekrana koji će na vrhu prikazivati dobre efekte, na dnu loše efekte, a efekti će biti poređani sleva nadesno po vremenu za koje će isteći. Efekti koji su pri kraju će trepereti.
Odgovarajuća podrška koja će prilikom borbe sa više bosova omogućiti prikazivanje više barova ne ometajući jedni druge.

  • Novi blok travnate staze. Imaće izgled standardnog bloka trave ali neznatno niži, 15/16 regularnog bloka.
  • Mapa će se držati u jednoj ruci a ne dve kao do sad.
  • Poruka o smrti će se prikazati igraču kao i u glavnom chatu.
  • Preuređen inventar za Survival i Creative kako bi se prilagodio novom polju za štit.
  • Ender perle će moći da se bacaju i u Creative režimu.
  • Dodata mogućnost rotiranja struktura i postavljanja kao u ogledalu.
  • Postolje za oklop će kao i igrač moći da drži dva oružja u isto vreme.
  • Luk će imati animaciju koja pokazuje koliko jako je napet.
  • Čudovišta će imati animaciju koja pokazuje da se spremaju za napad.
  • Skeletoni će imati animirane ruke i lukove. Ruke će biti uglavnom spuštene ali će ih prilikom napada podići i prikazaće se animacija koja pokazuje kojom snagom će strela pogoditi igrača.

Prema našem mišljenju najbitnija promena je omogućila korišćenje leve ruke. Dodata je opcija kojom se ona može postaviti kao primarna/glavna ruka.
Glavna ruka će se ponašati kao i do sad, dok će druga ruka moći da drži predmete uz pomoć novog polja namenjenog za tu svrhu, a koje će se nalaziti levo ili desno u pregledu menija u zavisnosti od toga koja ruka je u pitanju. Druga ruka će biti vidljiva samo dok nosi nešto.
Iako se oružje može postaviti u obe ruke, koristiće se samo ono postavljeno u glavnoj ruci.
Kada igrač koristi luk i strelu, prvo će se trošiti strele iz druge ruke (ukoliko su tu postavljene) a zatim one iz glavnog inventara.
Opcija desnog klika će izvršavati funkciju predmeta u drugoj ruci ukoliko se u glavnoj ruci nalazi predmet koji nema opciju desnog klika. Primer: Ako je u glavnoj ruci kramp (pickaxe) a u drugoj ruci baklja (torch), desni klik će postaviti baklju pošto kramp nema opciju desnog klika.
Predmeti se mogu prebaciti iz jedne ruke u drugu pritiskom na F dugme na tastaturi.

Strele će postojati u četiri oblika.

  • Zlatno obojene strele neće vam mnogo nauditi ali će učiniti da silueta pogođene meta sija, čak i ako je ona nevidljiva.
  • Zelene strele su otrovne.
  • Sive strele su nevidljive.
  • Na vrh strele može se dodati napitak koji će biti primenjen pri udarcu strele u metu.

Mačevi se neće koristiti za blokiranje udaraca. Umesto toga će se koristiti štit koji će moći da se koristi za odbranu i napad u isto vreme. Štit će blokirati udarce koji dolaze sa one strane na kojoj se nalazi štit. U isto vreme se mogu nositi dva štita, a štitovi se mogu bojiti kao barjaci (kombinovanjem barjaka i štita).

End svet će u ovoj verziji imati najviše promena.
Nova vrsta biljke koja će obradom davati chorus plod i koja će se koristiti za pravljenje novih ljubičastih blokova. Samo cvet sa vrha biljke daje celu biljku kao sadnicu (kao kaktus) koja će moći ponovo da se posadi.

Nove strukture u End svetu kao što su kule, manje građevine na zemlji, nova vrsta tamnice pod nazivom End city sa čudovištem Shulker (skraćeno od Shell Lurker). Ovo čudovište ispaljuje rakete samo po x, y i z osama i može se koristiti za odbranu ili napad protiv drugih timova. Odbijanje ovih projektila igraču daje efekat levitiranja.

Obsidian stubovi će imati gvozdene šipke na vrhu koje će čuvati ender kristal. Igrač se mora popeti na vrh kako bi deaktivirao kristal a zmaj će napadati sve jače kako se igrač bude približavao vrhu.
Zmaj će izbacivati ljubičaste čestice i vatru.
Nakon ubijanja Ender zmaja nešto drugačiji portali će voditi ka drugim ostrvima kojih će sada biti u neograničenom broju.

Ovo je bio najduži raspon vremena između objavljivanja zvanične verzije i najave za sledeću verziju, sa 306 dana koliko je prošlo od izlaska 1.8 verzije 2. septembra 2014. godine.
Pre ovoga najduže se čekalo između 1.7.2 i 14w02a (76 dana), između 1.4.2 i 13w01a (70 dana), i između 1.6.1 i 13w36a (66 dana).

Izvor: Minecraft Gamepedia

Podeli objavu

Čitaj još